luni, 20 decembrie 2010

Simbol de dragoste

 
 
 Cu lacrimi în ochi privesc acum,
 Trandafirul roşu, uscat, mort ce pe masă zace,
 Şi gândul, şi inima îmi tace.
 Ai trădat iubirea, ai uitat trăirea,
 Ţi-ai bătut joc de ale mele sentimente,
 Ai înşelat ale dragostei elemente.
 Mă uit acum în paginile roz, ale jurnalului trecut,
 Invadat de lacrimi şi suspine,
 Mi-e greu să cred cât de repede din iubitul meu ai devenit....
 Un necunoscut.
 Dar viaţa merge înainte,
 Capul sus privirea-n faţă,
 Chiar de niciodată nu voi putea uita,
 Acea dulce privire...privirea ta,
 Încerc să lupt cu amintirile,
 Încerc să uit de tine,
 Mă zbat, lupt, vreau să şterg ce e în trecut,
 Lupt cu al iubirii scut.
 Acum scrisoarea de dragoste în care gingaş îmi spuneai,
 Cât de mult însemnam pentru tine, cât mă iubeai,
 Stă aruncată peste teancul de scrisori,
 O mai citesc...mai plâng alteori.
 Mi-e dor de tine, iubitul meu,
 Aş vrea din nou, în toamna asta,
 Plopul în care de ploaie ne ascundeam,
 Cerul întunecat, norii ce ploaie vesteau,
 Să ne zâmbească din nou...

Un comentariu: