marți, 15 februarie 2011

Deseneaza-mi trupul


Deseneaza-mi trupul


Te las sa-mi atingi liniile fine cu al tau creion ascutit,
Sa-mi conturezi trupul facand din el opera de arta,
Te las sa-mi definesti frumusetea in universul nemarginit,
Sa-mi redai stralucirea pe care o aveam odata…

Te las sa imi redai forma pierduta de la prea multe lacrimi,
Sa-mi reformulezi daca se poate si cel din urma vis,
Te las sa stergi din memorie amintiri si patimi,
Sa-mi dai sansa sa nu cad din nou in abis.
 
Ai ajuns la detalii, te rog ai grija mare!
Nu vreau perfectiune, poate decat in ochii tai…
Am sa ma deschid in fata ta precum o floare,
Doar te rog, deschide-mi ale iubirii cai!

Acum, arat asa cum in vis aratam intaia oara?
Oh, atunci cand am venit si ti-am soptit cuvinte de amor,
Imi aduc aminte foarte bine, era o dulce zi din vara,
Iar eu am venit plutind in visul tau usor.

13 comentarii:

  1. Uuh ! Ce dragute versuri :x:x foarte frumos :*:*:*
    mi-ar place sa imi postez si eu versurile , dar sunt puerile . ale tale sunt asa dulci :x:x:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Continua , ai versuri frumoase . Succes !

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite un blog plin de vise, vreau sa fumez si eu din ele. Versuri sugestive unui creion ascutit, iar tu, tu vei fi opera creionului unui artist. Noroc ! Niciodata nu recomand sanatate in iubire !

    RăspundețiȘtergere
  4. @ea- hei, de unde stii daca nu indraznesti? posteaza ceva, cu siguranta nu sunt puerile cum zici tu!:*:*
    @ carciumarul: merci

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. @29 decembrie: Ma bucur ca iti place, si eu il iubesc:x

    @clara: thx:*:*:*

    un trup: Multumesc mult, scrii minunat!

    RăspundețiȘtergere
  7. mirifiic!:x
    imi place poezia!:x
    iar playlistu`..=p~

    RăspundețiȘtergere
  8. Mirific :X

    Un artist deseneaza vise :X >:D<

    RăspundețiȘtergere