vineri, 25 februarie 2011

Mancatorul de fericire

Planteaza-mi in suflet rasad de fericire,
Si uda-mi tristetea cu lacrimi amare,
Decupeaza-mi din suflet cea mai neagra amintire,
Si lipeste-mi, eventual, un bilet cu : dragostea nu moare.           

Eu te iubesc, cum? In multe feluri,
Te iubesc prin simplul si banalul fapt ca traiesc,
In tine zac cele mai dulci idealuri,
In privirea ta patruzatoare simt ca ma regasesc.

Te iubesc si atunci cand sunt pe al viselor taram,
Te iubesc prin muzica trupului meu,
In tine gasesc puterea, cu tine pot lumea s-o daram,
Eu, eu te voi iubi mereu.

Tu? Tu nu stii ca eu te iubesc,
Si daca stii, de ce nu iti pasa?
Ah, asa e! Pentru ca nu-ti pasa ca traiesc,
Pentru tine sunt doar un alt gandac cazut in a ta plasa.

Esti paianjenul tururor cosmarurilor mele frumoase,
Esti mancatorul meu de fericire,
Eu nu ti-am cerut palate sau locuri grandioase,
Eu…eu ti-am cerut iubire.

11 comentarii:

  1. Cat de superba este:)Ai cu adevarat talent.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. "Decupeaza-mi din suflet cea mai neagra amintire,
    Si lipeste-mi, eventual, un bilet cu : dragostea nu moare. "

    dragostea se topeste... dispare... doar pentru cei ce nu o merita... :)

    superba postare!

    RăspundețiȘtergere
  3. "Esti paianjenul tururor cosmarurilor mele frumoase,
    Esti mancatorul meu de fericire,
    Eu nu ti-am cerut palate sau locuri grandioase,
    Eu…eu ti-am cerut iubire."

    the best!:)>-:x

    RăspundețiȘtergere
  4. nu moare, dragostea se renaste. Asta tine de noi, daca o lasam sau nu sa se stinga

    RăspundețiȘtergere
  5. ''Eu te iubesc, cum? In multe feluri,
    Te iubesc prin simplul si banalul fapt ca traiesc,
    In tine zac cele mai dulci idealuri'' Frumos spus! Reusita, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumoase versurile tale :x:x:x

    RăspundețiȘtergere
  7. Asta e the best =p~ cel putin asta e preferata mea =p~

    RăspundețiȘtergere