duminică, 20 februarie 2011

Gândul


 Gândul meu te cere însetat de amor curd,
 Te caută prin artere şi vene, te caută-n sânge,
 Se uită după tine şi-n timpan, dar se pare că e surd,
 Aruncă o privire şi în ochi, dar lumina ochilor mei se stinge.
 
 Gândul meu te vrea neştiutor de dragoste,
 Şi caută iar în organe bolnave de fum şi durere,
 Şi iar se uită după tine în cuvinte anoste,
 Din nou aruncă o privire, dar de data asta privirea-I piere.
 
 Gândul meu moare, moare fără un „adio” de la tine,
 Te-a căutat înainte de a se stinge, tu nu ai venit,
 S-a uitat după tine în cuvinte şi organe fumate din mine,
 A aruncat priviri zadarnice după cel ce l-a iubit.
 
 Acum pleacă, pleacă departe şi nu te mai întoarce,
 Nu mai vreau să îmi mai pierd încă un gând,
 Du-te departe şi uită de vise în amor sărace,
 Pleacă! Pleacă! A fost ultimul cuvânt spus plangand...

14 comentarii:

  1. Frumos! Felicitari! Continua...
    Invat de la tine... si-mi place. :)

    Zambete si bucurii si magie la fiecare pas!

    RăspundețiȘtergere
  2. Primul lucru care mi-a venit in minte citindu-ti creatia: "Gandul poate ucide!", foarte frumos scrii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunat! Scrii foarte frumos! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce tare!:>:x
    Stii, de cand va cunosc pe tine si pe celelalte din MLR, m.am schimbat! Si m.am schimbat in bine.. :> Pentru ca.. sincer.. eu nu eram pasionata de citit inainte sa va cunosc si nici nu compuneam.. iar acum cititul e unu' din hobby.urile si cand mai am timp, mai si compun!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumoasa poezia:)
    imi place mai ales ultimul vers e super tare

    RăspundețiȘtergere
  6. Pleaca? Asta a fost ultimul cuvant? Cam dureros, a?

    RăspundețiȘtergere
  7. dar se intoarce? :(
    sper ca da. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte frumos !!! bravooo :*:*:*

    RăspundețiȘtergere